torsdag 31 mars 2011

Sorgsen

Hej!

Ni som läst min blogg har nog förstått att något inträffat som gjort att Marsutmaningen fick ett tvärt slut. Anledningen är att min morfar, som mer varit min pappa, insjuknade den 10/3 i något som först verkade vara en magsjuka. Men det var en inflammation i tarmen och hans tillstånd blev snabbt akut och han hamnade på intensivvårdsavdelningen vid Skellefteå lassarett. Där fick han ligga i tre veckor innan han i morse drog sitt sista andetag. Tror att jag fortfarande inte förstått vad som hänt ... han fick magsjuka och nu finns han inte längre ... det är första april imorgon och jag hoppas att någon ska ringa och säga att det är ett skämt, men det vore absolut inget roligt skämt.

Scrappandet är lagt på is ... jag kommer tillbaka ... vet bara inte när!

Ha det så bra där ute!! Kram på er och var rädda om varandra, livet är skört och man vet aldrig hur länge man har kvar sina nära och kära!!

2 kommentarer:

  1. Åååhhh men vännen, jag beklagar verkligen. Så trågligt. Om jag hade vetat detta hade jag kramat dig i går.
    Kraaam

    SvaraRadera