torsdag 3 mars 2011

Marsutmaningen: Bidrag 3

Hej! Idag kommer det knappast som någon chock att jag scrappat sommaruppslaget antar jag ;)




Det som är skillnaden mot de två tidigare omslagen är mittflärpen. Man kan säga att jag gick efter principen "gör om - gör rätt". Jag började nämligen fundera på hur jag skulle rymma att berätta något om bilderna. Någon dag vill säkert min son veta varför han har ett stort plåster på näsan (och, som det verkar nu, varför han har ett stort ärr på näsan). Enda sättet att rymma texten var att sätta till fyra extra sidor. Jag har klippt dem efter CD-skivornas rundning så de ska matcha resten av albumet. Även dessa är dekorerade med papperna från BoBunny Mama-razzi.

Bården med fjärilar fick jag av go'tjejerna i Gold Town Scrappers i samband med avslutningen på Scrapeventet 2011. Den kommer från Martha Stewart. Scrapeventet blev ett väldigt lyckat arrangemang med totalt närmare 800 besökare!

Här har vi just nu en sjukstuga, jag och maken har magsjuka och lillemannen feber. Det är charmen med att ha dagisbarn antar jag, men det börjar bli lite jobbigt när vi är sjuka för femte gången detta år, många dagar borta från jobbet blir det!

Ha en underbar kväll!! Kram


2 kommentarer:

  1. Vackert! Krya på er mina vänner...jobbigt att vara sjuk. Kram!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blev :D och självklart var mässan lyckad.. jag hade SÅÅÅ KUL:
    Krya på er!

    SvaraRadera