fredag 4 mars 2011

Marsutmaningen: Bidrag 4

Nu blev ni allt lite lurade ... trodde att det skulle vara ett höstuppslag här. Men ack vad ni bedrog er. Min inspirationsnivå var lite låg så jag passade på att kolla runt bland mina favoritbloggar och fastnade för Pojjos vackra toarullar. Tyvärr hade vi inga tomma toarullar hemma, ett tag funderade jag på att tömma en rulle men det var förfärligt många meter kvar på den. Istället fick det bli en frihandsminiatyrrulle :)





Papperna är Primas Jack & Jill. Fjärilarna har jag stansat och präglat med en stans från Nellie Snellen. Jag håller med Johanna om att den var riktigt trevlig att göra, dock en liten utmaning att använda de blommor jag samlat på mig (för att jag tycker att de är så fina) men sällan använt mig av! Det ska bli ändring på det nu ;)

Ha en trevlig kväll! Själv stannar jag nog kvar vid pysselhörnan en stund till ...


1 kommentar:

  1. Åh så snygg den blev :D
    Gillar valet av papper och dekorationer...
    Roligt ja kunde inspirera dig :D

    SvaraRadera